Основи здоров’я 6 клас
Тема уроку Вибір засобів гігієни
Мета уроку
Поглибити і розширити знання учнів з теми особиста гігієна, вивчити засоби
і предмети гігієни та їх призначення, охарактеризувати основні вимоги до
предметів та засобів гігієни.
Розвивати здоров’язберігаючі компетенції учнів, творче і критичне мислення,
формувати життєві вміння та навички розв’язування проблем, прийняття рішень, навички
здорового способу життя, вміння і навички вибирати необхідні засоби та предмети
гігієни відповідно до життєвої ситуації, індивідуальних особливостей, віку.
Виховувати бережливе, дбайливе та усвідомлене ставлення до власного
здоров’я, як однієї з найвищих людських цінностей.
Тип уроку: урок практичного
застосування знань та вмінь.
Методи проведення уроку:
обговорення, «мікрофон», розгляд конкретної життєвої ситуації, робота в
групі
Форма проведення уроку: застосування ІКТ,
виконання практичної роботи
Обладнання: мультимедійна система,
засоби та предмети гігієни, друкований зошит «Основи здоровя 6 клас», В. О.
Талліна, підручник « Основи здоровя 6
клас» Н. М. Поліщук.
Чистота – запорука здоров’я
Хід уроку
І. Організація класу. Привітання. Настрій на
урок. Пухнастими.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Пригадаємо: основні правила догляду за шкірою і статевими органами; основні
правила догляду за нігтями, руками, волоссям; основні правила догляду за зубами
та порожниною рота.( Робота в групах)
Виступи дітей.
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності.
Чого ви очікуєте від уроку?
Виступи дітей
Мої очікування.
ІV. Вивчення нової теми.
Перегляд презентації
V. Проведення фізхвилинки
Крильця пташки розправляють!
Їх до сонця підіймають!
Тепер можна політати
І комашок поганяти.
На всі боки покрутились
Всі комашки розгубились.
Як же нам їх віднайти?
Скажеш ти, чи може ти?
Зараз дружно пострибаєм
І комашок пошукаєм!
VІ. Застосування знань та вмінь
Виконання практичної роботи «Вибір засобів індивідуальної гігієни»
Зошит ст. 18, підручник ст. 56.
Ситуації для окремих груп.
Ситуація № 1
Буратіно разом із Мальвіною вирішили піти у похід Допоможіть їм зібрати
необхідні засоби та предмети гігієни.
Ситуація № 2
Невмивако із казки «Мойдодир» прийняв рішення дуже серйозно дотримуватись
усіх правил особистої гігієни вдома. Допоможіть йому придбати необхідні засоби
та предмети гігієни.
Ситуація № 3
Петрик Пяточкін вирішив на літніх канікулах оздоровитись на морі.
Допоможіть йому зібрати необхідні засоби та предмети гігієни.
Робота учнів у групах
Аналіз та обговорення ситуації,
вибір засобів та предметів гігієни.
Висновки до роботи.
Молодці! Оцініть свою роботу та роботу членів групи.
VІІ. Закріплення
Робота з друкованим зошитом с. 17 ( самостійна робота)
Правила догляду за предметами особистої гігієни.
Виступи дітей
VІІІ. Рефлексія
-
Чи сподобався вам урок?
-
Чого нового ви дізналися і навчилися?
-
Що вам сьогодні вдалося і що недотрималось?
-
Як ви сьогодні попрацювали?
-
Який у вас настрій?
ІХ. Домашнє завдання
Скласти свій варіант ситуації, підібрати відповідно цієї ситуації засоби та
предмети гігієни, зобразити розв’язок ситуації малюнком.
Ви сьогодні були активними, старанними!
Я вдячна вам за активну роботу!
Оцінки кожен отримає за аркушами оцінювання.
До побачення!
Самооцінка
кількість жетонів
1____________________________________________
2____________________________________________
3_____________________________________________
4______________________________________________
Взаємооцінка (робота учасників групи)
1____________________________________________
2____________________________________________
3_____________________________________________
4______________________________________________
Взаємо оцінка (робота учасників групи)
1____________________________________________
2____________________________________________
3_____________________________________________
4___________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий